czwartek, 26 grudnia 2013

Ahoj Przygodo!!!

Witam!
Czas Świąt = pobudka bez budzika > jedzenia > Kościół(indywidualna kwestia działania) > TV > jedzenie > sjesta > jedzenie > TV > spanie i tak w kółko........... Mam nadzieje że jednak stereotypowy plan działania jakoś urozmaicacie :p W zasadzie mój plan dnia wygląda podobnie jak ten ww hahaaa jednak dodatkowo sport i rysuneczek :)
Obraz okrętu już niedaleko portu, jednak do podpisu jeszcze troszeczkę zostało. Mam nadzieje że film promo z powstawania pracy, otworzy kolejne etapy mojej przygody ze sztuką.
PS.Jeżeli ktoś się zna na programach do tworzenia filmów, ma czas i chęć pomocy to pisać na maila, FB itp.
POZDRAWIAM AVE! Mam nadzieje że praca się podoba i nie zmarnowałem miesiąca czasu  hahahaa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz