sobota, 21 grudnia 2013

1 Miejsce! ;)

Witam! troszeczkę mnie nie było, taka sytuacja życie czasami daje po dupie...
Jestem osoba która nie przepada za świętami lecz w tym roku "aniołek" się postarał!
17 Grudnia został zakończony konkurs na Świąteczną kartkę Merida Polska (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi) Po emocjonującej walce w uzyskiwaniu Like na Facebooku moja praca zajęła 2miejsce.
Jednak konkurs nadal nie był rozstrzygnięty! ponieważ pierwsze miejsce było w rękach Jury.
Kolejnego dnia po przeczytaniu końcowych wyników puls podskoczył!
"Gratulujemy Jakubowi Malarzowi, którego kartkę wybraliśmy jako naszą oficjalną kartkę świąteczną." 
Takim sposobem ja zostałem szczęśliwym posiadaczem bardzo fajnych nagród, a Merida Polska otrzymała kartkę Świąteczną, która będzie miała zastosowanie w mailach wysyłanych  znajomym i kontrahentom Firmy. Dziękuje i pozdrawiam :) AVE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz