niedziela, 3 maja 2015

Mood Board-WTF?!

Ahoj Kamraci! 
Ostatnio natrafiłem na mood board(ścianę inspiracji). W pierwszym momencie pomyślałem że to kolejna zajawka Emo dzieci, Gimbusów i starszych rangą Hipsterów, i... nadal tak myślę hahaaaa!, przynajmniej w 90% młodzieży. 
Wgłębiając się jednak w temat, część osób(pozostałe kilka %) podchodzi do tego całkiem serio, motywując się w ten sposób do dalszej "walki" w dążeniu do spełnienia swoich marzeń. 
Jest też grupa osób(chyba najmniejsza %towo, w której też się znajduję) haha
Są to osoby z tzw przypadku. Najlepszym wyjaśnieniem jest cytat mojej Mamki kiedy w chodzi do mojego pokoju i mówi "ALE TU MASZ BURDEL!, ŻE SIĘ NIE WSTYDZISZ!" Jeżeli Wy też słyszeliście podobne słowa, to jest spore prawdopodobieństwo że jesteście w mojej grupie hahaaaa! 
Chodzi o to że naszym MOOD BOARD-em jest cały nasz pokój! 

Jest to nasz azyl w którym możemy na chillu się spełniać, mały świat, który poprzez przedmioty tzw duperele,przedstawia naszą osobę i nasz tryb życia. 
Osoby które były u mnie w pokoju wiedzą o czym mówię :P 

Niech żyje Artystyczny nieład!!! 
Czas coś porysować, AVE! :) 



1 komentarz:

  1. Taaaak ten pokój godny jest zwiedzania w każdym kącie coś ciekawego AVE Jacob

    OdpowiedzUsuń