niedziela, 3 sierpnia 2014

Kropka w kropkę.

Witam, lekki zastój na stronie... jak zwykle :p
Sporo rzeczy na głowie powiązanych z trywialność dodawania nowych postów na FanPage, spowodowało że blog obrósł "mchem".
Jednak jestem i już zabieram się za dodawanie kolejnych prac.
Ostatnio poświęciłem się głównie technice... nijakiej :p ni to szrafowanie ni to komiksowa animacja.
Nie to jednak jest istotne, głównie chodzi o poświęcenie większego nakładu na tablet.
Prawda jest taka że sztuka tak jak inne dziedziny idzie z biegiem czasu, odsłaniając kolejne możliwości.
Metoda ilustracji graficznej za pomocą tabletu, posiada więcej zastosowań i możliwości niż jakakolwiek inna metoda(oczywiście jest to moja osobista ocena).
Poniżej przedstawiam moje najnowsze prace, które nareszcie już zaaplikowałem w galerii ;)

PS.Nowe zdjęcie w tle też już ma przesłanie ;)
POZDRAWIAM AVE!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz