piątek, 17 stycznia 2014

Jakub Malarz pencil ART!

Witam wszystkich po dosyć sporej przerwie. Pomimo że na stronie nie można było zauważyć progresu, on jednak cały czas prze przed siebie!
W międzyczasie wykonałem parę projektów graficznych lecz najważniejszym celem było ukończenie okrętu, tak też się stało!
Wykonałem dodatkowo "filmik promo" przedstawiający poklatkowo powstawanie pracy.
Chciałbym podziękować galerii BE-ART za wsparcie w realizacji marzeń, już niebawem obraz będzie wystawiony na sprzedaż, proszę śledzić mój profil w galerii.

Mam nadzieje że ten obraz otworzy mi kolejne drzwi w zdobyciu wymarzonej pracy(wszelkie propozycje pomocy proszę kierować za pomocą, udostępnionych kontaktów na stronie)

Mega wsparciem będzie udostępnianie filmiku na swoich tablicach FB, z góry wielkie dzięki i super 5NA!  ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz